niedziela, 5 grudnia 2010

Tak pięknie, że ho ho ho! 

Psy szaleją na śniegu jak pijane zające. Mordy im się śmieją od ucha do ucha, ogony machają psem i naprawdę przyjemnie jest patrzeć, jak wpadają w biały puch rozrzucając go na boki. Mróz skrzypi śniegiem, śnieg błyszczy się jak milion monet, a ja bez dwóch co najmniej swetrów na sobie nie wystawiam nosa z domu. 

Co będę pisać, lepiej pokazać zdjęcia, bo pięknie to wygląda. 






A na tarasie tylko królów brakuje do tych tronów. 



I jeszcze jedna moja mała prośba. Do 21 grudnia odbywa się akcja wirtualnego dokarmiania psiaków, działa na zasadzie Pajacyka. Info o psach jest tu, tam też znajdziecie więcej wiadomości o samej akcji. Kliknijcie więc proszę codziennie w jakiegoś biedaka, to tak niewiele. Mi, zwłaszcza w tą mroźną, wieczorową porę ciężko na sercu ze świadomością, jak fatalnie wygląda sytuacja w schroniskach i tym samym życie wielu psiaków. One się na świat nie prosiły i same w tych klatkach nie pozamykały. Z góry dziękuję za każdy klik.

9 komentarzy:

  1. Te ławki, jak dwoje siwiuteńkich staruszków przytulonych do siebie śniegiem. Ładne... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!
    Ja już zbieram na paczkę dla jednego psiaka:) super akcja.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Za Akemi: ławki przecudne...
    Zazdroszczę spacerów z psią ferajną.
    Tego w Poznaniu brakuje mi zawsze najbardziej.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja codziennie klikam. Mrozy teraz takie, że aż nie chce sobie wyobrażać, co psiaki bez domów czują. A czują normalnie, tak jak my. Teraz tyle szczeniaków porzuconych na tym śniegu znajdują dziewczyny zajmujące się psami. Ciężko się czyta ich relacje. Gdyby ktoś jednak był zainteresowany to polecam dogomanię.pl i tam wejść w zakładkę forum i psy w potrzebie.

    Ławki to arcydzieło :) Dostojnie wyglądają, ale na tarasie mam śniegu po kolana więc tylko przez okno je podglądam ;)

    A spacery są super. Zimą psy cieszą się najbardziej chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już karmię :) pieski , dzieci :)
    ławeczka piękna że ho ho ho !

    OdpowiedzUsuń
  6. no ładnie u Ciebie, bardzo ładnie. ;)
    zazdroszczę takich widoków !
    + ide kliknąć i zapraszam do mnie xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Można pomyśleć - patrząc na zdjęcia - że ta zima faktycznie może i nie taka zła... A przynajmniej urokliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu pięknie! No i będę klikać :-)

    OdpowiedzUsuń