wtorek, 28 grudnia 2010

Plan jest taki, że nie ma planu.

Patrzę na datę po prawej stronie pulpitu i nie wiem, kiedy zrobił się 28 grudnia? Dni ostatnio lecą na łeb na szyję, po za długim poniedziałku jest czwartek i piątek od razu, weekend skurczył się do jednej soboty i znów poniedziałkiem zaczynam odliczanie. 

Tyle się ostatnio dzieje, że uznałam stan zmiany za stan permamentny i przestałam się dziwić. Właświe i tak nie mam czasu na zdziwienia między akcją a reakcją. Dziubię sobie te swoje małe duże sprawy, które wypełniają mi minuty, dni i miesiące... C'est la vie!

Postanowień noworocznych zero.
Plan na TenJedenJedynyNajważniejszyWieczórWRoku zakłada nic.
Jest idealnie. Chwile płyną a ja razem z nimi. Nikt się do niczego nie zmusza i wygląda na to, że wszystkim taki układ odpowiada.     

Uwaga! Za 3,88 zł można poznać swoją przyszłość. Naprawdę! Wystarczy zadać dwa pytania dwóm ekspertom od wróżb. A wszystko to w KosmicaTV! Osobiście nie polecam korzystać z tej usługi, ale prowadzący są przedni i wczoraj wieczorem rozśmieszali mnie do łez. Przypuszczam, że dzisiaj zafunduje sobie kolejną dawkę pozytywnych emocji z tego źródła, bo od dawna nie oglądałam tak dobrego kabaretu. Polecam wszystkim!

5905_b010


5 komentarzy:

  1. Ja kiedyś ogladając podobny ezoteryczny kanał trafiłem na reklamę wróżki o nazwisku

    (trzymaj się) NIEWIDOK.

    Myślałem, że ktoś sobie jaja robi...

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to rysunek rozbawił do łez ;DDDDD, oj i tak całe życie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha @Bosy Antku, po wczorajszej emisji nic mnie już nie zdziwi ;)

    Tylko tych ludzi naiwnych trochę szkoda...

    @madmargot - rysunek jest przedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mojego doswiadczenia wynika, ze brak planu jest bardzo czesto doskonalym planem:)) Tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam wróżki rozczulają, i ta parka na rysunku bardzo, bardzo. fanka!

    OdpowiedzUsuń