środa, 1 grudnia 2010

Blog Forum Gdańsk 2010


Blog Forum Gdańsk 2010


Blog Forum Gdańsk 2010 to nowa, świecka tradycja. Pierwszy raz w tym roku organizowane jest zamknięte spotkanie blogerów - tych zawodowych i tych uprawiających tą sztukę zupełnie amatorsko. I właśnie dostałam oficjalne potwierdzenie, że jadę, że posłucham, podyskutuję i poznam (ehm ^Kominek będzie na przykład). Więc ziści się to moje blogowe marzenie, aby zobaczyć wreszcie w tym roku Bałtyk przysypany śniegiem.     

Więcej informacji tu, ale lojalnie uprzedzam, że rejestracja jest już zakończona. 

Do zobaczenia w Gdańsku!


12 komentarzy:

  1. o...u Kominka byłam wyrzucana trzy razy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Beata - wiec jestem Twoja fanką ;) 3 razy, no no no... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczekuję zatem relacji z... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zachwytu Kominkiem nie rozumiem, nic a nic. Toż to taki blog jak serial o Majce... Facet zarabia na reklamach i tylko, to go interesuje nic ponad... No ale cóż... Bałtyku zimą zazdroszczę :) Też bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. A bo to żaden zachwyt ;) Natomiast to pierwszy bloger, który brał udział w kampanii na taką skalę podczas Burger King Trip. To akurat mnie pasjonuje bardzo, chociaż raczej zawodowo :)

    Relacja będzie, zdjęcia bądą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, koniecznie proszę o relację :)
    Kominek nastawił się na zarabianie na blogu i wcale tego nie kryje. Starannie sobie wybrał publikę i dokładnie ja określił. To większość i jest jaka jest, nie ma się co łudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kominka mozna lubic albo nie, czytac albo nie, ale prawda jest taka, ze udalo mu sie zostac blogerem, jakich nie jest duzo w polskiej blogosferze. Tym bardziej, ze budowal on swoja 'marke' nie zwiazana z konkretna branza. Mial pomysl na siebie, ktory wypalil, chociaz oczywiscie nie kazdemu moze on odpowiadac. Ja sie z nim w wiekszosci nie zgadzam, ale czytam od czasu do czasu i wiem , kto to ten komin ;) Zostal zaangazowany przez miedzynarodowa korporacje do kampanii, czym wzbudzil spore poruszenie w branzy. No, ma co wspominac chlopak ;) ale na Forum bedzie tez blogerka prowadzaca blog White Plate oraz Pani Hatalska. Oraz inni. Napewno opisze swoje wrazenia i zdjefia tez beda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wspaniałych doznań :)) A Bałtyk zimą to moje marzenie również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się - ale termin mi nie pasował .
    Dobrej zabawy /twórczej, owocnej, ciekawej .. :)/

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na relacje i foto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i Bałtyku zimą i obcowania z Kominkiem zazdraszczam :)
    Co by o Kominku nie pisać to inteligencji nie można mu odmówić. A nie ma nic bardziej pociągającego niż inteligentny facet ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Inteligentny? o, ale to taka prymitywna inteligencja, chyba że poza blogiem jest inny. Poza może być małomównym facetem.

    OdpowiedzUsuń