niedziela, 3 października 2010

Ludzie piszą...

Muszę się przyznać, że często zaglądam na fora. Różne, różniste. Rzadko tylko czytam, często komentuję, czasem komentuję, aż się klawiatura rozgrzewa do czerwoności (raz mnie Gazeta.pl z tego wszystkiego na HP cytowała - dumnam była z tego debiutu literackiego, nie powiem, że nie). Mam też swoje stałe miejsca, które systematycznie odwiedzam. 

Bardzo lubię z tego forumowego czytania, jeśli nie najbardziej, opisy, podpisy, przepisy pod wpisami...
Nic tak nie oddaje prawdy o życiu czy byciu, jak one. Czasem krótsze, czasem dłuższe, zawsze trafne - czasem trafne boleśnie. Podzieliłam je na kilka kategorii:

- motywujące:
"Najważniejsze żeby się nie dać! Zawsze jakoś to będzie. Jeszcze tak nie było żeby jakoś nie było. Nie ma takiego absurdu z którego nie moglibyśmy w sposób naturalny przeżyć"

 - dające do myślenia:
Although it is not true that all conservatives are stupid people, it is true that most stupid people are conservative. - John Stuart Mill

 - informujące:
Mam ciało 18-latki - trzymam je w tapczanie. 

 - życiowe:
Dlaczego mężczyźnie nie maja cellulitu?
-Bo nieładnie wygląda.

 - anegdotyczne:
"Można pogłaskać naszego królika i nadać mu imię. Królik ma to w dupie a państwu będzie miło" - Katalog z muzeum Igora Markina.

 - filozoficzne:
"Nihilizm to poza, a nie doktryna. Proszę spróbować postawic świeczkę pod jądrami nihilisty, a przekona się pan, jak prędko zobaczy światło egzystencji"  (z tego kiedyś skorzystałam, wkleiłam na FB i miałam dużo lajków)

 - Wujek Dobra Rada:
jąkasz się?
nie wymawiasz "r"?
oto koniec twych kłopotów!
pytaj w aptekach o cyklopentanoperhydrofenaltren.

 - definiująco - wyjaśniające (z cylku On vs. Ona):
Kobieta "stosuje szantaż emocjonalny", facet "stawia ultimatum"! 

 - z życia wzięte:
Penis w erekcji nie ma sumienia. 

 - cytaty 
"To zawsze zaskakujące, gdy uświadomimy sobie, że podczas gdy my przyglądamy się innym mając się za mądrzejszych, oni z takim samym nastawieniem przyglądają się nam." - Terry Pratchett

- cała historia zamknięta w jednym zdaniu:
 "Odkąd cię poznałam, noszę w kieszeni szminkę." bardzo mi się podoba!

Fajne, nie? Mogłabym tak jeszcze długo! 
Naprawdę wesołą mamy społeczność forumową. Nic tylko uczyć się na tych wpisach życia i dystansu do otaczającej rzeczywistości. Czasem forum jest nudne jak flaki z olejem, za to podpisy - brylant za brylantem, same perełki!

Niektórzy - śmiem twierdzić, że niektóre - zamieszczają pod wpisami szlaczki, znaczki, liczniki swoich 'aniołków'. Tego nie lubię. Zawsze zastanawiam się wtf? Ja tu na forum o seksie rozmawiam, a co jakiś czas widzę, że kwiatuszek, pępuszek, robaczek właśnie skończył roczek... 
hmmm... chociaż sama mam takowe na forum psiakowym. Ze zdjęciem ziewających psiaków i licznikiem ile od/do urodzin. Są super! 
A teraz przeczytam raz jeszcze ostatni fragment tego wpisu i idę na forum założyć wątek Czy jestem hipokrytką? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz