wtorek, 14 czerwca 2011

Tegoroczne króliczki strasznie anorektyczne, większość nie miała pupy, a co drugi biustu, sama impreza spokojnaaaa... Hju wziąby i ręce załamał.
Tabun mężczyzn, mnóstwo słów, żadnego nie pamiętam.

No i powrót do domu, taxi men pędził w porywach 180 na godzinę, a w międzyczasie opowiadał mi - tak tematycznie - o kobietach swojego życia. Takich historii to ja mogę słuchać. Serio.

 

Dostałam czerwcowego Playboy'a - wrzucę sobie w gazetownik, będę miała męski pierwiastek w domu ;)

8 komentarzy:

  1. króliczek bez cycków? fuj

    OdpowiedzUsuń
  2. I bez pupy? Przynajmniej miał ogonek, co? ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się nie znam na Króliczkach... ale ogólnie trend modelkowy jest straszny... a miało się zmieniać... z wieszaków na normalne kształty... ;)

    No cóż, same musimy być sobie modelkami :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki anorektyczki ;) ogonki chociaż mialy - puchate, biale, male z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mala Mi mialo sie smieniac, ale kampania miala glosne echo we wloszech z tego, co pamietam, poszumiala i przeszla bokiem... Kobiety traca ksztalty i to jest straszne, ale nie wszystkie. Ja sama jestem chudzina chociaz nigdy zadnej diety nie praktykowalam ;) Troche stresu i waga leci w dół...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anorektyczny kroliczek to nie kroliczek:) Kroliczek powinien glownie miec czym oddychac i czym pokrecic;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio oglądałem kawałek pokazu mody, to była trauma. Równie dobrze by mogli powiesić kreacje na wieszakach i wjechać stojakiem z wieszakami na pomost. Jak to jest, że ulice pełne są pięknych dziewczyn i kobiet na których by te kiecki wyglądały olśniewająco, a prezentują je jakieś glizdy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Glizdy!!!!!!! Hahaha boska nomenklatura ;P nie zapominaj, ze projektanci to przewaznie geje, ktorzy w kobietach chca widziec chlopcow ;)

    OdpowiedzUsuń